شرکت مسافربری همسفر،شرکت مسافربری عدل،خرید بلیط اتوبوس vip،خرید بلیط اتوبوس ایران پیما

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چقدر با ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی آشنا هستید؟

برای خرید یونیت دندانپزشکی توجه به اینکه باید چه نکات ایمنی و استاندارهای در آن رعایت شده باشد شما را  از دردسرهای بعدی خلاص می‌کند. اینکه یک مشاوره مناسب با نیازهایتان دریافت کرده باشید، که در قابیلت‌های یونیت اغراق نکرده باشند، یونیت دندانپزشکی که می‌خرید اصل باشد، مناسب نیازهای شما باشد، استاندارد و ایمنی‌های لازم را داشته باشد، ارائه خدمات پس فروش سریع و به موقع باشد و شرکت فروشنده به تمام اصول و قول‌هایی که به شما موقع خرید داده پایبند باشد و عمل به همه این موارد، برمی‌گردد به اینکه چه شرکتی را برای خرید یونیت دندانپزشکی انتخاب کرده‌اید.

 باید بیش از آنکه روی ویژگی‌های یونیت و ایمنی آن توجه کنید به اینکه از چه کسی یونیت را خریداری می‌کنید دقت کنید. اگر شما فقط از تامین‌کننده مطمئن باشید، به جای شما تمام مسائل را در نظر خواهد گرفت و با خیال راحت می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

اغلب یونیت‌ها دارای ضمانت نامه ۵ ساله هستند، در حالی که صندلی‌های بازسازی شده معمولا دارای ضمانت یک ساله هستند. گاهی اوقات گزینه‌هایی با ضمانت‌های طولانی‌تر نیز در بازار وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تداوم کاری آن داشته باشد.

انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید یونیت دندانپزشکی

تامین کنندگانی که نماینده یا تکنسین‌های ماهر را جهت پشتیبانی ارائه می‌دهند، معمولا گزینه‌های بهتری برای خرید خواهند بود. همچنین، ارائه به موقع خدمات و دسترسی آسان به قطعات نیز بسیار مهم است. ما شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم تا مجموعه‌ای را پیدا کنیم که غیر از ارائه یک یونیت خوب و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز داشته باشند و از میان تمام آنها دیدیم که شرکت سینا گستر پیشرفته چنین خدماتی را بطور حرفه‌ای ارائه می‌دهد بطوری که از کار کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تصور کنید مشکلی برای یونیت دندانپزشکی شما پیش آمده است، اگر هنگام خرید در انتخاب تامین‌کننده دقت کرده باشید و شرکتی را انتخاب کرده باشید که پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، قطعاً در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات به موقع، رضایت بیماران شما را نیز در پی خواهد داشت و نشان می‌دهد شما چقدر برای وقت آن‌ها ارزش قائلید.

 

 با توجه به تحریم‌ها به این نکته حتما دقت کنید که شرکت تامین‌کننده تجهیزات بتواند قطعات یونیت شما را تا مدت‌های طولانی تامین کند تا دچار مشکل نشوید.

 

اهمیت انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه‌ای

برای خرید یونیت دندانپزشکی، تامین کنندگانی را انتخاب کنید که به طور خاص تجهیزات دندانپزشکی را بفروشند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت‌تر یونیت دلخواه خود را که با سلیقه و بودجه شما نیز مطابقت دارد، خریداری کنید. به این صورت هم انتخاب‌های بیشتری دارید و هم مشاوره و خدمات حرفه‌ای‌تری دریافت خواهید کرد.

 

استارنداردهای الکتریکی یونیت دندانپزشکی

در هنگام خرید بایستی استانداردها و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهید. از لحاظ الکترونیکی، یونیت باید تمامی استانداردهای مورد نظر را رعایت کند. ولتاژ برقی که در یونیت به کار می‌رود نباید از ۲۴ ولت بیشتر باشد و وجود سیستم ارت (اتصال به زمین) در دستگاه ضروری است. به علاوه، یونیت باید دارای سیستم توقف اضطراری نیز باشد تا در مواقع پیش بینی نشده و خارج از کنترل، بتوان بلافاصله دستگاه را خاموش کرد و تا مسیر تمامی ورودی‌ها از جمله آب، هوا و خصوصا برق مسدود شود.

 

یکی دیگر از موارد ایمنی و استاندارد، سیستم توقف هنگام کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی است؛ بدین صورت که در طول مدت زمانی که دندانپزشک مشغول مداوای بیمار است، صندلی از مدار خارج شود تا امکان هرگونه حرکت ناخواسته‌ای از بین برود و بدین ترتیب ایمنی بیمار و پزشک تامین شود. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی، حتما از سالم و استاندارد بودن سیستم لوله‌کشی و ورودی‌های یونیت نیز اطمینان حاصل کنید. مشاورین شرکت سینا گستر پیشرفته می‌توانند در خرید یونیت دندانپزشکی با استاندارهای کامل به شما کمک کنند.

 

الزامات فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در زیر تعدادی از الزامات فنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارتقا کیفیت یونیت‌های دندانپزشکی تدوین شده است:

1- موقعیت یونیت دندانپزشکی از سه محل کنسول دندانپزشک و دستیار کنترل قابل تنظیم بوده ولی یونیت دندانپزشکی از دو محل کنسول دندانپزشک و دستیار قابل کنترل باشد. کنترل ساکشن تنها از محل کنسول دستیار دندانپزشک صورت می‌گیرد،

2- ساکشن یونیت باید ظرف مدت یک سال موتوریزه شود و ساکشن آبی تنها به عنوان یک آپشن ارائه گردد،

3- روکش صندلی قابل شستشو، ضدعفونی کردن، خشک شدن به موقع و بدون تغییر در ماهیت، کیفیت رنگ و ترجیحا بدون درز و غیرقابل اشتعال باشد،

4- هوای ورودی یونیت دندانپزشکی باید عاری از رطوبت و روغن باشد،

5- قطعات اولیه در تماس با بیمار و دندانپزشک در دستگاه‌های یونیت و صندلی دندانپزشکی می‌بایست دارای تاییدیه کیفی بین‌المللی و یا دارای ضمانت کافی در طول عمر مفید دستگاه یونیت و صندلی دندانپزشکی باشد،

6- استحکام ساختار و تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر خوداظهاری سازنده مبنی بر تطابق الزامات اساسی این اداره کل، می‌بایست نتیجه مثبت آزمون‌های کنترل کیفی بررسی نهایی در مراکز معتبر این اداره کل ارائه گردد،

7- ضرورت تضمین عدم برگشت آب به داخل مجاری سیستم اینسترومنت‌ ها بعد از اتمام فعالیت آن‌ها ضروری است،

8- یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ارتقا به تازه‌های تکنولوژی روز و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت را داشته باشد،

9- مجهز به سیستم تزریق مواد ضدعفونی مجاز بوده و دارای مخزن آب بهداشتی به تمام مجاری آب داخل یونیت و اینسترومنت ‌ها باشد،

10- ضرورت استفاده از سیستم سختی گیر آب، به محل ورودی آب یونیت دندانپزشکی،

11- کراشوار باید از جنسی باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ماهیت رنگ و سطح آن غیرقابل تغییر باشد (عدم خوردگی، غیرقابل نفوذ به میکروب و مواد آلاینده) و ترجیحا قابل اتوکلاو باشد.

با توجه به تمامی موارد و بایدها و نبایدهایی که در بالا به آن اشاره کردیم به اهیمت یک انتخاب خوب و مناسب پی می‌بریم. ما این مقاله را به این منظور آماده کردیم که بتواند راهنمای خوبی برای خرید و همینطور استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده باشد. طبق بررسی ها و جستجوهایی که انجام دادیم از میان تمام شرکت‌هایی که می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی به آنها اعتماد کنید با شرکت سینا گستر پیشرفته آشنا شدیم که خدمات خوبی چه از لحاظ پشتیبانی و تامین و تجهیز قطعات ارائه می‌دهد. می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی با مشاوران سیناگستر پیشرفته تماس بگیرید و از قیمت یونیت دندانپزشکی هم به این طریق اطلاع حاصل کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : پنج شنبه 23 آبان 1398
.

سرمایه گذاری آسان در ارز های دیجیتال

 

 

ارز دیجیتال

اگر در دنیای اینترنت و خبر های روز چرخی زده باشید قطعا با نام ارز های دیجیتال و بیت کوین آشنا شده اید. ارز های دیجیتال تقریبا سه یا چهار سالی می شود که رشد قیمت های بسیار سنگین را تجربه کرده اند و به یک بازار سرمایه گذاری بسیار مناسب و با بازدهی بالا تبدیل شده اند.

در اواخر سال ۲۰۱۶ قیمت هر بیت کوین کمتر از ۷۰۰ دلار بود اما یک سال بعد و در اواخر سال ۲۰۱۷ قیمت بیت کوین به حدود ۶۵۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت در طول یک سال باعث شد تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران و همچنین مردم عادی که تاکنون سرمایه گذاری نکرده بودند به این بازار جلب شده و به سمت آن حرکت کنند. این حرکت جمعی باعث شد تا ارز های دیجیتال به عنوان یک بازار رسمی و جدی در سطح جهان شناخته شود و مردم در تمام کشور های دنیا سرمایه گذاری خود را در این بازار شروع کردند.

اگر شما هم می خواهید به این بازار وارد شوید باید بدانید که قطعا ناامید نخواهید شد. سن این بازار حدود ۱۰ سال است و در مقایسه با سایر بازار های سرمایه گذاری هنوز بسیار جوان است و اشباع نشده است. به همین دلیل پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می تواند سرمایه شما را با نرخ بسیار خوبی افزایش دهد.

 

 

ریسک سرمایه گذاری

قطعا می دانید که هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. همان طور که افزایش قیمت های چشمگیر و سودآور وجود دارد، موج های سقوط قیمت هم وجود دارند و اگر شما در زمان مناسب سرمایه گذاری نکنید این احتمال وجود دارد که بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید. اما آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بتوان ریسک سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را کاهش داد؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می تواند ریسک سرمایه گذاری خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و دیگر از افزایش و یا کاهش قیمت ها شوکه نشوید.

یکی از راه هایی که در مقابل شما وجود دارد این است که خودتان دست به کار شوید و کارشناس سرمایه گذاری خودتان شوید. این کار کاملا رایگان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بازار مالی مورد نظر خود را به دقت رصد کنید و به یک نمودار کلی قیمتی دست پیدا کنید. سپس می توانید بر اساس نمودار خود حرکت کرده و در زمان های کف قیمت ارز مورد نیاز خود را بخرید و در زمان قله قیمتی هم آن را بفروشید. خوب این راه خیلی خوب است و مهم تر از همه این که کاملا رایگان است. اما با این کار شما به جای یک ریسک، دو ریسک را قبول کرده اید. ریسک اول همان ریسک سرمایه گذاری است و به هر حال حتی اگر شما کارشناس بسیار با تجربه هم باشید ممکن است گاهی گرفتار شده و در سرمایه گذاری خود ضرر کنید. اما در این جا شما یک ریسک دیگر را هم به جان خریده اید و آن هم خودتان هستید! باید قبول کنید، شما کارشناس و تحلیل گر بازار نیستید. شما شاید بتوانید یک ارز خاص را مورد بررسی قرار دهید و بتوانید روند کلی قیمتی آن را تشخیص دهید اما شما همه چیز را نمی دانید. در طول روز در تمام دنیا اتفاقات و اخبار اقتصادی منتشر می شود که هر کدام می تواند روند یک بازار را به کلی تغییر دهد. شما هر چه قدر هم تلاش کنید باز هم نمی توانید مانند یک کارشناس و تحلیل گر کار کنید زیرا این تخصص شما نیست. پس پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ این روش نروید.

 

 

سیگنال ارز دیجیتال

راه بعدی و بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری استفاده از سیگنال ترید ارزهای دیجیتال می باشد. اما سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال ها نمودار های قیمتی هستند که توسط کارشناسان بسیار ماهر و با تجربه و همچنین کامپیوتر های تحلیلگر بسیار قدرتمند تهیه شده است. در این سیگنال ها مثلا به شما گفته می شود بیت کوین در حال حاضر این مقدار قیمت دارد و در طول هفته می تواند تا چه مقدار افزایش و کاهش قیمت داشته باشد. همچنین به شما گفته می شود در صورتی که درگیر موج کاهش قیمت شدید ارز خود را در چه قیمتی بفروشید که ضرر زیادی نکنید. به طور کلی در این سیگنال های به شما گفته می شود کی بخرید و کی بفروشید. سیگنال خرید و فروش بیت کوین یکی از محبوب ترین و معروف ترین سیگنال ها می باشد. افراد زیادی با استفاده از این سیگنال به سراغ خرید بیت کوین می روند و سود های بسیار خوبی را دریافت می کنند.

اکنون نوبت آن است تا به این سوال شما پاسخ بدهیم که از کجا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟ سیگنال های ارز دیجیتال در ایران به صورت کانال های خصوصی در تلگرام می باشند. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال و پیش بینی تمامی ارز های معتبر قرار خواهد گرفت و می توانید با توجه به نیاز خود بر روی یک و یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری امن تر و با ریسک پایین تری داشته باشید.

فراموش نکنید که حتی با استفاده از سیگنال قیمت هم نمی توانید یک سرمایه گذاری با ۱۰۰ درصد احتمال سود کردن داشته باشید، اما می توانید یک سرمایه گذاری آسوده تر و با ریسک بسیار پایین تر از سایر افراد داشته باشید. باید به شما بگوییم که ارز های دیجیتال تقریبا هیچ کس را ناامید نکرده است و اکثر افرادی که به صورت هدفمند و با صبر و حوصله در این راه وارد شده اند توانسته اند تا سرمایه خود را افزایش دهند و در مواردی حتی این کار و سرمایه گذاری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند. فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و داشتن یک منبع درآمد که کاملا بر اساس دلار است می تواند بسیار چشمگیر و هیجان انگیز باشد. پس این فرصت را از دست ندهید و حتما شانس خود را در بازار ارز های دیجیتال تست کنید. این بازار کاملا تازه، اشباع نشده و با قابلیت های پیشرفت فراوان می باشد و قطعا می تواند بازار مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری را شروع کنند.



:: برچسب‌ها: سیگنال ترید ارزهای دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال خرید و فروش بیت کوین , سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال , کانال سیگنال ارز دیجیتال , دریافت سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال خرید ارز دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال بایننس , گروه سیگنال بایننس , کانال سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال بایننس ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : سه شنبه 21 آبان 1398
.

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در بازار سرمایه گذاری فعالیت دارید، قطعا همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید. در این میان حتما نام ارز های دیجیتال به گوشتان خورده است. البته اگر سرمایه گذار نیستید هم هیچ مشکلی ندارد، شما می توانید تنها با یک دلار دارایی، سرمایه گذاری خود را انجام دهید. پس مهم نیست چه مقدار سرمایه در دست دارید، اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید این مقاله برای شما نوشته شده است.

پیش از آن که به سراغ موضوع اصلی خود، یعنی سرمایه گذاری برویم، به شما توضیح مختصر و مفیدی درباره ارز های دیجیتال می دهیم.

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

خیلی ساده برایتان توضیح می دهیم، ارز دیجیتال نوعی از پول است که فقط حالت دیجیتالی از آن وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی و قابل لمسی از آن وجود ندارد.

حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا وقتی پول فیزیکی و قابل لمس وجود دارد باید به دنبال یک پول دیجیتال برویم که هیچ حالت فیزیکی ندارد و فقط در دستگاه های دیجیتال ما وجود دارد؟ جواب این سوال را با دو دلیل به شما می گوییم.

دلیل اول این است که با استفاده از ارز های دیجیتال شما می توانید به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود تبادل مالی داشته باشید و دیگر نیاز نیست تا به موسسات مالی و بانک ها اعتماد کنید.

دلیل دوم که نسبت به مورد قبل کاربرد بسیار بیشتری برای مردم سراسر دنیا دارد، جا به جایی و انجام تراکنش های مالی با خارج از کشور است.

شاید با خود اینطور فکر می کنید که فقط در ایران است که تبادل مالی با خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است. باید به شما بگوییم اصلا اینطور نیست و افراد در تمام دنیا برای جا به جایی پول به خارج از کشور های خود با مشکل رو به رو هستند. افراد در تمام دنیا برای این که بتوانند به خارج از مرز های خود پول ارسال و یا دریافت کنند باید به صرافی ها رفته، در صف بمانند و کارمزد های فراوان پرداخت کنند. کارت های اعتباری بین المللی هم با این که کمی از مشکل را حل کرده اند اما از آن جا که در تمام کشور ها پشتیبانی نمی شوند نتوانسته اند آن طور که انتظار می رفت موفق عمل کنند.

 

دومین سوالی که احتمالا به آن فکر خواهید کرد این است که اصلا این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید بگوییم که ارز های دیجیتال با استفاده از یک فرآیند به نام «استخراج» به دست می آیند. ارز های سنتی مانند دلار و یورو توسط بانک های مرکزی کنترل و بر اساس میزان مورد نیاز چاپ می شوند اما در ارز های دیجیتال اصلا این گونه نیست. در زمینه ارز های دیجیتال هر کسی می تواند ارز تولید کند و از همین راه کسب درآمد داشته باشد. برای انجام این کار و تولید ارز دیجیتال نیاز به سخت افزار های کامپیوتری مناسب دارید تا بتوانید یک استخراج سودآور داشته باشید. در ادامه به شما خواهیم گفت برای شروع کار در زمینه استخراج باید چکار کنید.

 

ارز بین المللی

مشکل تبادل ارز با خارج از کشور و محدودیت های موجود باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال شکل بگیرد. ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و می توان آن ها را بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط دنیا ارسال کرد. این ارز های موفق شده اند تا بشر را به یک خواسته ی دیرینه ی خود که پیدایش یک ارز جهانی است نزدیک کنند.

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از این که این ارز ها به بازار وارد شدند مورد استقبال مردم قرار بگیرند و به سمت آن ها جذب شوند. بسیاری از مردم به خوبی متوجه پتانسیل و کارایی بالای این ارز ها شدند و دارایی خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال مانند بیت کوین خریدند. پس از مدتی تب خرید ارز دیجیتال بالا گرفت و به دلیل بالا رفتن تقاضا، تقریبا تمام ارز های موجود و معتبر افزایش قیمت های بسیار خوبی را تجربه کردند.

پس از بالا رفتن قیمت ها مردم متوجه یک پتانسیل پنهان در این ارز های شدند و این شروع سرمایه گذاری بر روی این ارز ها بود.

مردم سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که می توانند دارایی های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و با استفاده از نوسانات قیمتی سود های قابل توجه به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و همه روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این راه به دست می آورند.

 

 

مشاور ارز دیجیتال

احتمالا خبر دارید که تمام سرمایه گذاری ها ریسک دارند و همان طور که ممکن است در یک روز سود بسیار خوبی به دست آورید ممکن است روزی دیگر بازار روی خوش به شما نشان ندهد و ضرر کنید. می توانیم به طور قطع به شما بگوییم که تفاوت یک فرد بنده و موفق با یک فرد شکست خورده در همین زمان مشخص می شود. یک فرد موفق حتما نیاز نیست که چند سال سابقه سرمایه گذاری داشته باشد یا کار عجیبی نشان دهد. فرد موفق از افراد حرفه ای راهنمایی می گیرد و در زمانی که اکثر افراد در حال ضرر کردن در بازار هستند می تواند سود کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از یک مشاور ارز دیجیتال راهنمایی بگیرید و مانند یک فرد حرفه ای و با سابقه سود به دست آورید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند اما باید زمان مناسب را جهت سرمایه گذاری شناسایی کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری بر روی هر ارز را شناسایی کنید.

اگر کمی حرفه ای تر هستید و یا سرمایه بالاتری در اختیار دارید می توانید خودتان دست به کار شده و ارز مورد نظرتان را استخراج کنید. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال حال حاضر را خودتان استخراج کنید. با دریافت مشاوره استخراج ارز دیجیتال تمام موارد مورد نیاز شما اعم از قوانین و مقررات و یا دستگاه های مناسب و با بازدهی بالا به شما معرفی شده و می توانید با اطلاعات کافی بهترین تجربه را در این زمینه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : سه شنبه 14 آبان 1398
.

اجاره ویلا در شهریار

بهتر است هنگام اجاره ویلا در سایت ها کمی مراقب باشید. چون هستند کلاهبردارانی که با ثبت کردن ویلا هایی که به آن ها تعلق ندارد هزینه اجاره ویلا را دریافت کرده و سپس ناپدید می شوند.

پس بهتر است برای آسایش خیال خود حتمٱ با صاحب ویلای اجاره ایی در شهریار تماس داشته باشید و درباره شرایط آنجا توضیح بخواهید.

بهتر است این مورد را به یاد داشته باشید که فقط به داشتن شماره همراه صاحب ویلا اکتفا نکنید و حتمٱ یک شماره ثابت نیز گرفته و از صحیح بودن شماره اطمینان پیدا کنید. برای راحتی خیال بیشتر می توانید آدرس دقیق به همراه کد پستی ویلا را گرفته و تحقیق کنید تا درست به شما داده باشند. هرگز با شرکت یا فردی که نمی شناسید و مشخصاتی از آن ندارید طرف معامله نباشید.

شما می توانید در رابطه با اجاره ویلا در شهریار و سوالاتی که در این رابطه پیش آمده به وسیله اینترنت از صحت درستی آن اطمینان پیدا کنید. حتی می توانید از این طریق اطلاعات بیشتری نیز در رابطه با ویلای اجاره ایی و یا شرکت مخصوص این کار، داشته باشید.

بهتر است کمی به حس خود اطمینان پیدا کنید. اگر متوجه شدید که چیزی در وب سایت درست نیست و یا هزینه ایی که در قبال اجاره ویلا قرار داده اند ناچیز است و از منطق دور می باشد، خود را توجیه نکنید و این نشانه ها را جدی گرفته و پیگیر باشید تا بدانید علت چیست.

تا وقتی که از ویلای که در حال اجاره آن هستید اطمینان پیدا نکرده اید، هیچ مبلغی را نپردازید و حتمٱ سند مالکیت کتبی یا شماره پیگیری ویلا را مشاهده کرده و سپس پرداخت داشته باشید.

بهتر است هنگام پرداخت مبلغ اجاره، آن هم به صورت آنلاین از درگاه امن استفاده کنید. (https).

در آخر هم وقتی ویلا را در حومه تهران اجاره نمودید قبل از ورود، ابتدا اموال داخل ویلا را بررسی کنید و یا عکس بگیرید تا بعد از اتمام اجاره و خروج از ویلا دچار مشکل نشوید. چون امکان دارد صاحب ویلا ادعا کند که شما به اموال او خسارت زده و باعث درگیری و نزاع شود.

شما می توانید برای اطمینان خاطر داشتن از اجاره ویلا و برگذار کردن جشن های خود با fadakmelk تماس حاصل بفرمایید و با خیال آسوده مشاوره بگیرید.



:: برچسب‌ها: اجاره ویلا در شهریار ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 13 آبان 1398
.

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

 

 

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که اخبار را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. ارز ها دیجیتال نوعی پول الکترونیک هستند که هیچ شکل فیزیکی ندارند و فقط به صورت دیجیتالی یافت می شوند. 

 

این ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه ی خود قرار بود فقط حکم پول را داشته باشند، اما رفته رفته به ابزاری برای ذخیره سرمایه و سرمایه گذاری تبدیل شدند. 

 

بازار ارز های دیجیتال از حدود سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد و به همین دلیل نسبت به بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز اشباع نشده و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد. 

 

ارز های دیجیتال مانند بین کوین تقریبا یکی دو سالی می شود که پر ایران هم سر و صدای زیادی به راه انداخته اند و مردم در حال جذب شدن به این بازار و سرمایه گذاری در آن می باشند. 

 

ورود به بازار ارز های دیجیتال نیاز به یکسری دانش های اولیه دارد و باید و نباید هایی دارد که باید از آن ها مطلع باشید. برای ورود به این بازار مانند هر بازار دیگری نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید. 

 

درست است که بازار ارز های دیجیتال پتانسیل سودآوری بالایی دارد اما اگر تعاریف و دانش اولیه و لازم را درباره ی آن نداشته باشید ممکن است سرمایه اولیه خود را به کلی از دست بدهید. پس اگر میخواهید به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال وارد شوید، آموزش ارز دیجیتال اولین کاری است که باید انجام دهید. 

 

چطور ارز دیجیتال را مبادله کنیم

 

/Users/denadenaab/Downloads/Binance.jpg

 

خرید و فروش ارز های دیجیتال را می توان با خرید و فروش دلار و یورو مقایسه کرد. اگر شما بخواهید دلار و یورو خرید و فروش کنید یکی از راه هایی که دارید این است که به طور مستقیم یک فرد را پیدا کنید و با او معامله ی خود را انجام دهید. این کار از این جهت خوب ایت که شما به طور مستقیم با فرد مورد نظر خود معامله می کنید و دیگر نیازی به واسطه و پرداخت کارمزد ندارید. اما این روش یک نقطه ضعف دارد و آن هم پیدا کردن فردی است که ارز مورد نظر شما را در اختیار دارد و قصد دارد آن را به شما بفروشد. 

 

در بحث ارز های دیجیتال هم دقیقا همین ماجرا وجود دارد. یکی از راه هایی که در اختیار دارید این است که فردی را که قصد دارد از شما ارز بخرد یا به شما ارز بفروشد را پیدا کرده و معامله ی خود را انجام دهید. اما در زمینه ی ارز های دیجیتال پیدا کردن همچین فردی بسیار سخت تر از ارز های سنتی می باشد. راه بهتری که در اختیار شما قرار دارد استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. 

 

برای ارز های دیجیتال تعداد زیادی صرافی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. 

 

یکی از موارد بسیار مهمی که کاربران ایرانی باید در ارتباط با صرافی های ارز دیجیتال در نظر داشته باشند قوانین آن صرافی ها در ارتباط با کشور های تحت تحریم می باشد. اگر شما این قوانین و راه های رو به رو شدن با آن را ندانید ممکن است تمام سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. 

 

یکی از معروف ترین و محبوب ترین صرافی های حال حاضر ارز های دیجیتال صرافی بایننس می باشد. این صرافی سرعت بالایی در انجام تراکنش ها دارد و برای انجام تراکنش نیز کارمزد پایینی دریافت می کند که همین امر باعث پرطرفدار شدن این صرافی شده است. 

 

اما پیش از آنکه به این صرافی وارد شوید و شروع به انجام تراکنش خای خود کنید نیاز به آموزش صرافی بایننس دارید. مهمترین دلیل این کار این می باشد که این صرافی در مواجهه با کاربران ایرانی کمی سخت گیر می باشد. دلیل بعدی این می باشد که به هر حال شما برای ورود به یک پلتفرم جدید و کار کردن با آن نیاز دارید تا با آن پلتفرم به طور کلی آشنا شده و فوت و فن ها و میانبر های آن را نیز یاد بگیرید. 

 

شاید شما بتوانید خودتان این موارد را یاد بگیرید اما این کار مستلزم صرف زمان است و شاید در طول این مدت شما با یک کلیک اشتباه بخشی از سرمایه خود را از دیت بدهید و یا حتی از یک معامله ی بسیار خوب جا بمانید. 

 

پس فراموش نکنید که اگر می خواهید به دنیای ارز های دیجیتال وارد شوید حتما آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

 

قطعا برای انجام هر کاری دو راه وجود دارد، یکی راه سخت و دیگری راه آسان و کم دردسر تر. سرمایه گذاری هم از این قاعده مستثنی نیست. در سرمایه گذاری یکی از راه ها این است که شما خودتان بازار مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و با مشاهده ی روند قیمتی تصمیم بگیرید که الان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می باشد یا خیر. با انجام این کار شما شما درواقع راه سخت و با ریسک بالا را انتخاب کرده اید. دلیل آن هم این است که شما از همه چیز خبر ندارید. شما کارشناس و تحلیلگر نیستید و ممکن است پیش بینی هایتان در بسیاری از مواقع درست از کار نیاید. اگر شما نتوانید بازار مورد نظرتان را به درستی تحلیل کنید و پیش بینی نادرستی انجام دهید این امکان وجود دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

 

حال ما می خواهیم راه آسان و کم ریسک تری را به شما معرفی کنیم. این راه استفاده از سیگنال ارز دیجیتال است. 

 

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال درواقع یک نمودار است که توسط سیستم های پیشرفته ی تحلیلی و کارشناسان اقتصادی رسم می شود و تغییرات قیمتی ارز ها را نشان داده و روند پیشروی آن ها را پیش بینی می کند. در این نمودار ها به شما نشان داده می شود که چه زمانی وقت خرید است و چه زمانی وقت فروش. با استفاده از این سیگنال ها ریسک سرمایه گذاری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. 

 

شما می توانید در کانال های سیگنال ارز دیجیتال عضو شده و روند تغییرات ارز مورد نظر خود را مشاهده کرده و بهترین زمان را برای خرید و فروش انتخاب نمایید. 

 

اگر در دنیای ارز های دیجیتال تازه وارد هستید هیچ چیز بهتر از سیگنال ارزی برای شما وجود ندارد. با این سیگنال ها می توانید با کمترین تجربه با ریسک پایین سرمایه گذاری کرده و در اکثر مواقع سود های قابل توجه بدست آورید. چه چیزی بهتر از اینکه تازه وارد باشید و مانند یک حرفه ای سود بدست آورید و سرمایه خود را افزایش دهید! اگر تصمیم جدی گرفته اید تا به این بازار که پتانسیل بسیار خوبی برای سودآوری دارد وارد شوید حتما کانال سیگنال را در لیست کارهای ابتدایی خود قرار دهید. 



:: برچسب‌ها: آموزش ارز دیجیتال , آموزش صرافی بایننس , سیگنال ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : شنبه 11 آبان 1398
.

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است .هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است .توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .   توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود .بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید .پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

  توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند.همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپشما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : سه شنبه 23 مهر 1398
.

مذاکره حرفه ای

مذاکره حرفه ای

مذاکره حرفه ای

مذاکره حرفه ای

 

 

بعنوان یک مشاور  انتخاباتی و یک کسب و کار  در مذاکره حرفه ای سالها است که مشاهده می کنم افراد بسیاری در عرصه های مختلف موفق و یا شکست می شوند و علت مهم انرا نحوه و تکنیک مذاکراتی آنان می دانم این مقاله برای آشنایی و نهایتاً سلطه به فنون مذاکره افراد بنا نهاده شده و شما را به این توانایی مجهز خواهد نمود تا د ر جریان ارتباطات با دیگران موثر تر حرفه ای تر و در هر سطحی، به توافقی معقول، منطقی، منصفانه، قابل دوام و سریع دست یابند.

مذاکره حرفه ای  با علم زبان بدن عجین شده است و بدون دانستن علم ارتباطات غیر کلامی و اشنایی با ان در مذاکره احتمال شکست قوت بیشتری پیدا می کند بنابراین در مباحث مذاکره ما به اموزش زبان بدن یا تن گفتار هم مبادرت خواهیم ورزید.

مردم  در طول تاریخ از یک وحدت رویه دوگانه در مذاکره  حرفه ای سود برده اند آری عمدتاً  انسانها امروزه هم فقط از ۲راه برای مذاکره حرفه ای  استفاده می کنند که به شرح زیر است.

مذاکره

مذاکره حرفه ای

اول مذاکره  حرفه ای ملایم:

مذاکره کننده ملایم خواستار آن است که از برخوردهای شخصی اجتناب کند و از این روی به سادگی امتیاز می دهد.

دوم مذاکره حرفه ای  سخت:

مذاکره کننده سرسخت  در مذاکره حرفه ای و هر موقعیت را به چشم جدالی میبیند که هرکس در آن بر مواضع خود پافشاری بیشتری کند برنده خواهد بود. چنین توافقی دیرپانخواهد بود.

البته واضح است که در مذاکره حرفه ای  راه سومی هم وجود دارد و آن مذاکره اصولی است. این کتاب به ارائه رو ش های مذاکره  حرفه ای و اصولی می پردازد. در این نوع مذاکره تمرکزبر منافع است نه بر مواضع . اشخاص از موضوع جداهستند و رعایت انصاف و بهره مندی هر دو طرف توافقی منطقی و دیرپا را تضمین می کند.

 روش مذاکره  حرفه ای مبتنی بر مواضع

 

هر روش مذاکره  حرفه ای را با سه معیار می توان ارزیابی کرد :

۱- این روش می بایست منتهی به یک توافق معقول بشود.

۲-باید مؤثر و کارا باشد.

۳-باید به بهبود روابط طرفین کمک کند.

پافشاری روی مواضع به یک توافق غیر معقول منتهی می شود

 در مذاکره حرفه ای هنگامی که مذاکره کنندگان روی مواضع خود چانه میزنند، خود را در تاروپود این مواضع محبوس می کنند. در این جا دیگر حصول توافق مطرح نیست، بلکه هدف دفاع از حرمت است و کوتاه نیامدن از آنچه اعلام شده .

مذاکره حرفه ای

مذاکره

پافشاری روی مواضع کارایی ندارد

این روش وقت گیر است و از آنجا که اغلب با یک موضع افراطی آغاز میشود، طرفین دقیقاً ازخواسته های هم اطلاع نمی یابند. امتیازات جزئی، فقط به قصد ادامه مذاکره داده می شود و اتخاذتصمیمات بی شماری لازم می شود. تصمیم ها نیز نه تنها بر اثر فشار اخذ می شود بلکه ممکن است منجر

به امتیاز خواهی بیشتر شود.

پافشاری روی مواضع ادامه روابط جاری بین طرفین را به خطر می اندازد

چانه زدن روی مواضع به صورت کشمکش بین خواسته های طرفین در می آید. هریک از طرفین از طریق اعمال فشار سعی می کند دیگری را وادار به تغییر مواضع و تسلیم شدن به نظریات خودکند. حاصل، جز رنجش و عصبانیت نیست.

حقیقت این است که اغلب بیش از دو نفر در مذاکره ای شرکت دارند. علاوه بر این ممکن است هر یک از شرکت کنندگان نماینده سازمان یا گروهی باشند . در این حالت پافشاری بر مواضع امکان حصول توافق منطقی را به صفر رسانده و مشخص نیست به چه کسی باید امتیازبدهیم و چه کسی در ازای آن به ما امتیاز خواهد داد.

خوش خویی کارساز نیست

رفتار آرام ودلنشین، توام با امتیاز دادن ها و اعتماد به طرف مقابل، گرچه موجب تسریع دررسیدن به توافق می شود و در محیط های خانوادگی و دوستانه کاربرد دارد، اغلب منجر به توافقی معقول نمی شود. چرا که اساس حفظ روابط و حریم هاست.مهم تر اینکه در مذاکره با یک طرف سرسخت ، همواره ناچار به امتیاز دادن هستیم و این خوش خویی موجب عقب نشینی او نخواهد شد و کفه ترازو همواره به سوی طرف سرسخت سنگینی خواهد کرد.

راه کار دیگری هم وجود دارد

بازی مذاکره در دوسطح متفاوت انجام می شود. در سطح اول موضوع مورد مذاکره اهمیت داردودر سطح دوم، بر روش برخورد با ماهیت موضوع مذاکره تمرکز می شود. این سطح دوم، از آنجا که ناخودآگاه انجام می شود، اغلب از نظر دور می ماند. باید بازی را عوض کنیم و از روش مذاکره اصولی بهره بگیریم. این روش مبتنی بر چهار نکته اساسی است:

اشخاص: اشخاص را از مسأله جدا کنید.

منافع : برمنافع تمرکز کنید نه مواضع

حق انتخاب ها : پیش ازاینکه تصمیم بگیرید چه کارکنید مجموعه متنوعی از طرق ممکن و راه حلهای احتمالی ایجاد کنید .

معیارها : اصرارداشته باشید که روند مذاکره براساس نوعی استاندارد عینی قرار گیرد .

گفتار دوم: راه حل مسأله: روش مذاکره مبتنی بر اصول

قسمت اول: اشخاص را از مسأله جدا کنید

همه می دانیم که مذاکره برای حل و فصل اختلافات یا رسیدن به توافق، بدون ایجاد سؤتفاهم،عصبانیت یا ناراحتی و بی آن که سبب کدورت و دل آزردگی شود، چه کار سخت و دشواری است. امابرای رسیدن به نتیجه مطلوب چه باید کرد؟

مذاکره کنندگان در درجه اول انسانند

واقعیت این است که در هنگام مذاکرات، ما با نمایندگان انتزاعی سازمان ها سروکار نداریم،بلکه آنان نیز مانند ما انسانند، با تمام احساسات، ارزش های عمیق، سوابق، دیدگاه های گوناگون وغیرقابل پیش بینی بودنشان. این خصیصه های انسانی با درنظر گرفتن میل قلبی انسان ها به محبوب بودن می تواند کمک حال روند مذاکره باشد.

از طرفی از آنجا که انسانها دنیا را از زاویه دید خود می نگرند بروز سؤتفاهم ها می تواندپیش داوری هایشان را تقویت کند و مذاکرات را به یک دور باطل بکشاند . در طول مذاکره، بایددائماً از خود بپرسید : آیا توجه کافی به مسأله انسا نها داشته ام ؟

هر مذاکره کننده ای دونوع منافع دارد: منافع ماهوی و روابط انسانی

هر مذاکره کننده، علاوه بر این که می خواهد در موضوع مورد مذاکره به توافق برسد، مایل است روابط کاری و انسانی خوبی با طرف مقابل برقرار کند تا در آینده نیز بتواند روابط خود را با او ادامه دهد. در حقیقت در مورد بسیاری از مشتریان دائمی، شرکای بازرگانی، اعضای خانواده، همکاران صنفی، مقامات دولتی یا ملتهای خارجی، تداوم رابطه مهم تر از نتیجه هر مذاکره ویژه است.

 

روابط انسانی معمولاً با مسأله منافع ماهوی پیوند می خورد

در هر دو سوی بحث، ما به این سمت تمایل پیدا میکنیم که انسا نها و مسأله را یکی ببینیم.جملاتی که قصدشان فقط بیان یک مسأله است ممکن است به حمله ای علیه کسی که مستقیماًدرگیر با آن مسأله است تعبیر شود. دیگر اینکه افراد این تعبیرهای بی پایه را، در مورد قصد و هدف

گوینده در مورد خود، حقیقت می پندارند.

مذاکره

مذاکره حرفه ای

چانه زدن روی مواضع، روابط انسانی و منافع ماهوی را در تقابل و تعارض قرار می دهد

چنانچه هر یک از طرفین بنای مذاکره را بر چانه زنی استوار کنند، هر یک موضع دیگری را به عنوان این که چگونه می خواهد مذاکره پایان یابد می نگرند. در این حالت برای هر دو طرف روشن می شود که دیگری برای روابط انسانی ارزش کمی قائل است. در این روش روابط انسانی به ناچار

فدای رسیدن به توافق رضایت بخش می گردد و یا بالعکس. البته ممکن است فدا کردن ماهیت موضوع مورد مذاکره هم موجب تحکیم روابط انسانی نگردد.

روابط انسانی را از منافع ماهوی جدا کنید و با مسائل انسانی برخورد مستقیم بکنید

اگر طرفین مذاکره احساس تعهد بکنند و قادر به جدا کردن مسأله ماهیت از مسأله انسا ن ها باشند، برخورد با این دو مسأله ضرورتاً متعارض نخواهد بود. مسائل انسانی را نباید از طریق امتیازدادن حل کرد. بهره گیری از فنون روان شناختی و توجه به سه عنصر اصلی ادراک، احساس و ارتبا ط

کلید حل این مشکل است.

ادراک

در هنگام مذاکره، اختلاف بین دو طرف را می توان در فاصله و اختلاف بین تفکرات آنها تعریف کرد. این اختلاف در واقعیت عینی ریشه ندارد. هراندازه که جستجو برای واقعیت ها می تواند مفیدباشد، ولی در نهایت واقعیتی را که هر یک از طرفین می پندارد، در واقع مسأله فی مابین در یک مذاکره را تشکیل می دهد و همان پندارها و اعتقادات است که در نهایت راه را برای یافتن یک راه حل می گشایند.

خود را جای آنها قرار دهید

ممکن است دو طرف نسبت به مسأله ای واحد دیدگاهی متفاوت داشته باشند. در مذاکرات خود را به جای طرف مقابل بگذارید و سعی کنید مسائل را ازدیدگاه آنها هم ببینید. برای نفوذ داشتن روی دیگران باید از طریق تلقین و انتقال فکر، میزان قدرت دیدگاه های آنان را دریابید. این درک به این معنا نیست که عقاید آنها را قبول داشته باشید. ولی به شما کمک می کند که منطقه اختلاف را تنگ تر کنید و منافع خود را که روشن ترشده پیش ببرید.

مقاصد آنها را، از نگرانی های خود استنباط نکنید

مردم گرایش دارند که فرض کنند آنچه ازآن می ترسند، همان است که طرف مقابلشان قصد انجام آن را دارد. به راحتی می شود گرفتار

سؤظن و بدترین تفسیر از مقاصد دیگران شد، اما این برداشت بروز ایده های تازه را در راستای رسیدن به توافق سرکوب می کند.

 آنان را به خاطر مسائل خودتان ملامت نکنید

این وسوسه وجود دارد که طرف مقابل را مسوؤل مسائل خودمان بدانیم، ولی این حالت آنان را به موضع گیری و مقاومت میکشاند . می توانیم

مسأله را با ایشان در میان بگذاریم و از آنان بخواهیم تا راه حل ارائه دهند.

دیدگاه های یکدیگر را مورد بحث قرار دهید

دیدگاه ها را با صراحت و بدون سرزنش مطرح کنید. در این حالت آنان دیدگاه های شما را جدی می گیرند و شما نیز نظرات آنان را جدی تلقی می کنید.

 به دنبال فرصت هایی باشید که در تناقض با ادراک های آنان عمل کنید

بهترین راه برای تغییردادن نظرات طرف مقابل فرستادن پیامی برای آنان است که انتظار آن را ندارند.

-۶ مشارکت آنان را در فرایند مذاکره جلب نمایید

چنانچه می خواهید طرف مقابل، نتیجه ای راکه با آن موافق نیست بپذیرد، او را در جریان نحوه رسیدن به آن نتیجه قرار دهید. با شرکت ندادن دیگران در روند تحقیقات و مستندسازی های خود، همواره سؤظنی را در ایشان باقی می گذارید، حتی اگر شرایط تفاهم نامه مطلوب و مناسب باشد.

-۷پیشنهادات خود را در انطباق با ارزش ها و حفظ آبرو و حیثیت شخصی آنان ارائه دهید

اغلب اوقات افراد علیرغم قابل قبول بودن شرایط تفاهم نامه، بر مواضع خود پافشاری می کنند زیرا از تسلیم شدن ناراضی هستند. شرایط باید به نحوی ارائه شود که افراد طرف مقابل خود را دچار حس وادادن و تسلیم نبینند.

احساس

در یک مذاکره جدی، احساسات می تواند نقشی پررنگ تر از گفتار داشته باشد. انسان ها ممکن است به جنگیدن تمایل بیشتری داشته باشند تا رسیدن به توافق. احساسات یک طرف، ممکن است باعث تحریک احساسات طرف دیگر شود و مذاکره را به بن بست بکشاند.

۱- ابتدا احساس های طرف مقابل وخودتان را بشناسید و درک کنید

نشانه های احساسی، نظیرخشم، بی قراری، ترس و نگرانی را در خود و طرف مقابل شناسایی کنید و علت آن را بیایبد .فراموش نکنید که طرف مقابل شما، هرچند به عنوان نماینده سازمانی باشد، همچون خود شما انسانی است با مجموعه ای از علایق و نگرانی ها.

-۲ احساس های خود را صریحاً بیان و آشکار کنید و وجود آنها را طبیعی و مشروع به شمار آورید

با افراد طرف مقابل در مورد احساسات آنها و خودتان صریحاً صحبت کنید. با این کار علاوه برتاکید بر جدی بودن قضیه، مذاکرات را به سوی فعال بودن سوق می دهید . با رها شدن اززیربار احساسات بیان نشده، آمادگی بیشتری برای کار کردن روی مسأله پیدا می کنید.

-۳ به طرف مقابل اجازه دهید ناراحتی ها، هیجانات و خشم خود را بیرون بریزد

یکی از راه های مؤثر برای برخورد با خشم و ناامیدی دیگران این است که به آنها کمک کنیم این ناراحتی هارا بیرون بریزند. با این کار بدون اینکه موافقتی با سخنان ایشان نشان داده باشید، به آنهافرصت داد ه اید که خود را مذاکره کنند ه ای سرسخت بدانند و در مذاکرات آزادی عمل بیشتری از سوی رؤسای خود دریافت کنند.

-۴ نسبت به برافروختگی های احساساتی واکنش نشان ندهید

بیرون ریختن احساسات وناراحتی ها چنانچه منجر به عکس العمل های احساساتی طرف دیگر شود، می تواند جریان مذاکره را همراه با ریسک کند.

۵ – از حرکات سمبولیک بهره بگیرید

ارسال یک یادداشت همدردی، عذرخواهی، صرف غذ ا باهمدیگر و چنین اعمالی باعث نزدیکی بیشتراحساسات طرفین و کمک به رسیدن به توافقی

معقول است.

ارتباط

مذاکره عبارت است از جریان مداوم رفت وبرگشت ارتباطات، به منظور رسیدن به یک تصمیم مشترک. برقراری ارتباط کار ساده ای نیست و بین افرادی که شناخت کمی از هم دارند و چه بساکه یکدیگر را دشمن نیز بدانند مشکل تر می شود. در راه برقراری ارتباط سازنده سه مانع عمده وجود دارد.

اول اینکه ممکن است دوطرف با یکدیگرسخن نگویند وتلاششان بر مجاب کردن افراد ثالث به حقانیت خود باشد. دیگر اینکه ممکن است علیرغم سخن گفتن باهم، چنان مشغول مسائل طر ف خود باشند که به سخنان طرف مقابل توجه نکنند و خواسته های او را درنیابند. و سوم اینکه ممکن

است دچار سوء تعبیر شوند و از کلمات همدیگر برداشت نادرست کنند. برای رفع این مشکلات سه گانه چه باید بکنیم؟

۱- فعالانه به سخنان طرف مقابل گوش دهید و آنچه را گفته میشود درک کنید

گاهی سخن آنان را برای گرفتن توضیح بیشتر قطع کنید و به این وسیله نشان دهید که به حر ف هایشان توجه دارید. در میان سخنان آنان پاسخ خود را آماده نکنید، بلکه ابتدا سعی کنید که کاملاً آنچه را می گویند دریابید و آنگاه دوباره آن را برایشان بیان کنید.

-۲ طوری سخن بگویید که دیگران شما را بفهمند

مذاکره جدل یا محاکمه نیست. هر دو طرف ازموقعیتی برابر برخوردارند و تنها با سخن گفتن با یکدیگر است که میتوانند به یک تصمیم مشترک برسند. شاید لازم باشد وسایل محرمانه برای سخن گفتن با دیگری برگزینید تا ازفشارهای خارجی فارغ شوید.

۳-درباره خودتان صحبت کنید نه درباره آنان

با سخن گفتن از وضعیت موجود برای خودتان آنهارا از موضع گیری و مقاومت دور می کنید، در عین اینکه همان پیام را به آنها رسانده اید.

پیش گیری بهترین نتیجه را دارد

فنون گفته شده در بالا، هنگام مواجهه با مسأله کاربرد خوبی دارند. اما بهتر است پیش از ایجادمسأله با ایجاد روابط خوب شخصی و سازمانی و جدا کردن اشخاص از ماهیت مسأله فضای مناسبی برقرار کنیم.

-۱ روابط کاری برقرار کنید: کارکردن با یک فرد آشنا بسیار راحتتر است . لذا پیش از شروع مذاکره سعی کنید افراد درگیر را بشناسید و از علائق و خواسته هایشان آگاه شوید . پس از پایان جلسه هم فوراً محیط را ترک نکنید و در پی ایجاد علائق مشترک باشید.

۲ -با مسأله رودررو شوید نه اشخاص: یک راه مؤثر برای طرفین این است که خود را همکارانی برای کسب یک نتیجه مشترک و دارای مزایایی برای طرفین ببینند نه رقبا . می توانید این موضوع را صریحاً با آنها درمیان بگذارید و به آنها نشان دهید که خود را با آنها دارای منافع وجایگاه مشترک می بینید.

قسمت دوم: روی منافع تمرکز کنید، نه روی مواضع:

برای یافتن راه حل عاقلانه، بین منافع دو طرف را سازش دهید، نه بین مواضع آنان:

با نگریستن به خواسته های افراد، و نه راه مورد نظرآنان برای رسیدن به آن خواسته ، می توان راهی پیدا کرد که طرفین به خواسته خود برسند. مسأله طرفین به شکل تضاد مواضع آنان جلوه می کند و لذا فکر آنان به سمت حل این تضاد کشیده می شود. چنین گفتگویی محکوم به شکست است.

منافع معرف مسأله هستند:

مسأله اساسی در یک مذاکره تضاد بین نیازها و امیال طرفین است .این ها همان منافع هستند. به دو دلیل سازش بین منافع بهتر از سازش بین مواضع جواب می دهد: اول اینکه در مورد هر یک از منافع، مواضع متعددی هستند که خواسته را برآورده میکنند . دیگر اینکه پشت مواضع متضاد، منافع بیشماری نهفته است که فقط بخشی از آنها با هم معارضند.

چگونه منافع را مشخص و تعیین می کنید؟

درک منافع دیگران به همان اندازه درک و مشخص کردن منافع خودمان اهمیت دارد. و حصول این درک بسیار سخت تر از اذعان داشتن به لزوم آن است. یک روش مطلوب این است که خود رابه جای طرف مقابل گذاشته و در برابر مواضع آنها از خود بپرسیم از اتخاذ این موضع چه نتیجه ای را

انتظار دارند. حتی می توان از خود ایشان پرسید که هدفشان چیست.

آنگاه باید از خود و حتی از آنان، بپرسیم که چرا نظر ما را قبول ندارند بدانیم که چه منافعی سد راه آنان برای اتخاذ تصمیمی است که از نظر ما راه حل مناسبی است. برای تغییر نظر دیگران ،ابتدا باید نظر فعلی آنان را خوب دریابیم. در کل این جریان نباید فراموش کنیم که با یک انتخاب بشری طرفیم و نباید انتظار داشته باشیم که همه نتیجه گیری ها دقیق و سنجیده باشد.

نیازهای اساسی انسان، قدرتمندترین منافع و خواسته ها هستند. امنیت، رفاه اقتصادی، احساس تعلق خاطر، استقلال و ادامه حیات، نیازهایی هستند که اغلب در مذاکرات ازنظر پنهان می مانند. اما حتی در مذاکراتی که برای رسیدن به توافقی بر سر یک رقم مالی است، نباید این منافع اساسی را از نظر دور داشت. اگر بتوان این نیازها را برآورده ساخت، نه تنها حصول توافق آسان می شود، امکان رعایت آن از طرف مقابل را هم افزایش می دهیم.

تهیه فهرستی از منافع دیگران سه فایده دارد. اول اینکه منافع مزبور را به خاطر خواهیم داشت. دوم اینکه کیفیت ارزیابی خود را از اطلاعات جدید بهبود می بخشیم و آخر اینکه افکار جدیدی برای تحقق آن منافع در ذهن خود ایجاد می کنیم.

صحبت کردن در مورد منافع و خواسته ها

هدف مذاکره، تأمین خواسته های طرفین است اگر این خواسته ها روشن نباشد، نمی توان به طورسازنده در مورد منافع مذاکره کرد. اگر هم یخواهید طرف مقابل منافع شما را درنظر بگیرد، این منافع را برای آنان به طور صریح و روشن تشریح کنید. تمام جزییات را قاطعانه بیان کنید تا سخنان شما اعتبار بیشتری به خود بگیرد. در عین حال نشان دهید که منافع طرف مقابل را هم جدی می گیرید و نظرات ایشان را جویا و پذیرا شوید. از آنها نیز بخواهید تا خود را در جایگاه شما فرض کنند و آنگاه واکنش نشان دهند. منافع دیگران هم بخشی از مسأله است و باید به آن بها دهید .

چنانچه می خواهید دیگران به سخنان شما گوش داده و نتایج مورد نظر شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند، ابتدا مسأله را بیان کنید و سپس نتیجه گیری و خواسته خود را مطرح کنید و نه بالعکس! در غیر اینصورت، در زمانی که شما دلایل خود را مطرح می کنید، آنها در پی یافتن جواب هستند و به سخنان شما گوش نمی دهند.

با ذهن باز و پذیرای نظر دیگران، پشت میز مذاکره بنشینید. آماده باشید که در صورت موافقت طرف مقابل با نظر شما، چگونه همراهی او را در ادامه مذاکره بخواهید. در عین قاطعیت، انعطا ف پذیر باشید و شقوق مختلفی را که برای رسیدن به توافق، امکان دارد درنظر داشته باشید.

به همان اندازه که بر منافع خود پافشاری می کنید وسرسختی نشان می دهید، با افراد ملایم باشید. به آنها نشان دهید که احترامشان را حفظ می کنید و برایشان ارزش زیادی قائلید. این تضاد، باعث ایجاد تضاد ادراکی در آنان شده و خود را از مسأله جدا خواهند کرد. بدین ترتیب آنان نیز خود را موظف به یافتن راه حل می بینند.

قسمت سوم: برای تأمین منافع متقابل، حق انتخا ب های متنوعی بیاندیشید

گاهی مذاکرات در یک بعد واحد جریان دارد. مانند وسعت یک سرزمین مورد اختلاف یا قیمت یک خودرو. در این حالت به نظر می رسد که یکی از طرفین می برد و دیگری می بازد. زمانی دیگر با مسأله ای مواجهیم که در آن حق انتخاب بین چند راه داریم و هرکدام از آنها برای طرفین معایب و مزایایی دارد. مهارت و توان اندیشیدن و یافتن حق انتخاب های متنوع یکی از مفیدترین توانمندی هایی است که یک مذاکره کننده می تواند داشته باشد . با غفلت از این نکته، اغلب درنهایت به توافقی می رسیم که می توانستیم به چیزی به مراتب بهتر از آن، که منافعمان را در سطحی بالاتر برآورده کند، در زمان مناسبی که از دست داده ایم، دست یابیم.

۱- تشخیص درد :

چهار مانع در راه اندیشیدن به انتخاب های متنوع وجود دارد :

۱- پیش داوری : پیش داوری از تخیل و ابداع راه های تازه جلوگیری می کند و آمادگی را برای تاختن به اندیشه های تازه ایجاد می کند. تحت فشارهای روانی ناشی از مذاکره، جنبه انتقادی در انسان تقویت می شود،خاصه اگر طرف مقابل هم از ابراز خلاقیت اجتناب کند. نگرانی از افشای اطلاعات محرمانه هم درهمین راستا موجب عدم ارائه پیشنهادات تازه خواهد شد.

۲- جستجو برای را ه حل واحد : افراد درگیر در مذاکره می اندیشند که یافتن راه های متنوع وظیفه آنان نیست وتنها باید شکاف بین مواضعشان را تنگ تر کنند. این نتیجه گیری زودرس ناشی از این تفکر است که از آنجا که نهایتاً تصمیم واحدی اخذ خواهد شد، پس تفکر درخصوص را ههای متنوع اتلاف وقت است.

۳- فرض ثابت بودن کیک :هریک از دوطرف این تصور را دارد که یا می برد یا می بازد – یا من در این اختلاف برنده می شوم یا شما .

۴- وجود اندیشه ((حل مسأله آنها، مشکل خودشان است)) : علاقه صرف هر یک از طرفین به تأمین منافع فوری و آنی خود، موجب ایجاد این پندار است که ما خود به اندازه کافی مشکل داریم، پس آنها خود باید به فکر راه هایی برای خود باشند. این مسأله ریشه در این دارد که

پذیرش مشروعیت نظر دیگران اغلب با یک اکراه روانی همراه است.

۲- دستورالعمل در مان :

برای آفرینش انتخابهای خلاق نیازمند موارد زیر هستید :

۱- آفرینش را ه حل ها را از تصمیم گیری درباره آن جداکنید .

برای تشکیل جلسات آفرینش ایده موارد زیر را رعایت کنید :

– هدف خود را تعریف کنید

– تعداد محدودی از افراد را برای شرکت در جلسه انتخاب کنید .

– محیط را تغییر دهید

– جوجلسه را غیررسمی نگهدارید

– کسی را انتخاب کنید که جلسه را آرام و هماهنگ سازد .

همچنین ضمن جلسه مشاوره :

– شرکت کنندگان را کنار یکدیگر و رودرروی مساله قراردهید .

– ضوابط اصلی جلسه راروشن کنید از جمله ضابطه عدم انتقاد

-آفرینش ایده های جدید

-ایده ها را تمام و کمال ثبت کنید .

پس از جلسه مشاوره :

– امید بخش ترین اید ها را علامتگذاری کنید .

– برای ایده های امید بخش راههای بهبود بیاندیشید

– برای ارزیابی ایده ها وقت معینی تعیین کنید

با طرف مقابل هم مشترکا برای آفرینش راه حل کوشش کنید .

۲-راهکارهای انتخاب خود را گسترش دهید

اول با رفت وبرگشت بین کلیات و جزییات دامنه و تنوع حق انتخابها را چند برابر کنید .

دوم از دیدگاه کارشناسان مختلف به موضوع بنگرید .

سوم توافقهایی با درجات گوناگون از قدرت بیافرینید .

۳- به دنبا ل دستاوردهای متقابل باشید .

اول منافع مشترک را مشخص سازید .

دوم منافع متفاوت را به هم نزدیک و جفت و جور کنید .

سوم : از آنها بخواهید ترجیح های خود را بیان کنند .

۴- اخذ تصمیم را برای آنها تسهیل کنید .

قسمت چهارم: به استفاده از معیارهای عینی اصرار بورزید.

اگرچه می توان طرف مقابل را درک کرد و راه هایی هوشمندانه برای سازش بین منافع طرفین اندیشید، همواره با واقعیت ناگوار منافعی مواجهیم که با هم در تضاد هستند. حتی استراتژی پیروزی دوجانبه نمی تواند این واقعیت را مخفی سازد.

تصمیم گیری بر اساس مواضع نادرست است:

قرار دادن امیال در مقابل هم نمی تواند راه گشای بن بست در یک مذاکره باشد . از آنجا که کوشش برای حل تضاد بین منافع دو طرف گران تمام میشود، راه حل این است که براساس چیزی مستقل از امیال و خواسته های هریک از طرفین مذاکره شود، یعنی بر اساس معیارهای عینی برای انعقاد یک قرارداد خوب، چیزی راحت تر از آن نیست که شالوده های قوی برای آن بنا کنیم. خودتان را برای رسیدن به راه حل، بر اساس اصول متعهد بدانید نه بر اساس زور و فشار . روی شایستگی های منطقی مسأله و استانداردهای مورد قبول، نه خمیره و فطرت طرفین تمرکز کنید . به دلیل و منطق گوش فرا دهید ولی زیر بار تهدید نروید

مذاکرات مبتنی بر اصول، توافقهای معقول را از طریق دوستانه و با کارایی پدید می آورد:

توافقی که با رویه و سابقه و عرف هماهنگ باشد، کمتر دربرابر حمله آسیب پذیر خواهد بو د . اگریک قرارداد بر مبنای استانداردها باشد، احتمال اینکه هر یک از طرفین احساس غبن کند و بخواهد زیر آن بزند کمتر است. یک جدال مستمر برای سلطه ، موجب تیرگی روابط می شود و مذاکره بر مبنای اصول این احتمال را کاهش می دهد. از طریق بحث روی معیارهای عینی، میزان تعهداتی را که هر یک از طرفین به عهده می گیرند تا بعداً از زیربار آن شانه خالی کنند کاهش داده می شود. زمانی که بیش از دو طرف در مذاکره هستند و یا افراد نماینده سازمان یا کشوری هستند، استفاده از معیارهای عینی ارزش بیشتری پیدا می کند.

 

ایجاد و توسعه معیارهای عینی

 

معیار عینی می بایست مستقل از خواست و اراده هر یک از طرفین باشد. کمال مطلوب آن است که این معیار از شالوده علمی مشروع و علمی برخوردار باشد. معیار عینی باید برای دو طرف کاربرد داشته باشد.

روش های منصفانه، می توانند جایگزین معیارهای عینی مشخص و علمی شوند. روش ساده تقسیم کیک، که در آن یک نفر کیک را نصف میکند و دیگری حق انتخاب بین دو قطعه را خواهد داشت یکی از این رو ش هاست. این روش در موارد متعدد دعاوی کاربرد دارد .

مذاکره با بهره گیری از معیارهای عینی:

برای شروع یک مذاکره بر مبنای معیارهای عینی سه گام باید بردارید:

۱- تلاش مشترک برای پیداکردن معیارهای عینی

۲-ابتدا در مورد اصول با هم توافق کنید .

۳- دلیل بیاورید و به دلایل طرف گوش فرا دهید

 

 اگر از شما قو یتر هستند چکار باید بکنید 

 

هیچ روشی نمی تواند موفقیت شما را درمذاکره تضمین کند اگر تمام اهرم های قدرت در دست طرف مقابل باشد. در مواجهه با قدرت، حداکثر کاری که روش مذاکره می تواند بکند این است که اولاً از شما در برابر رسیدن به توافقی که باید رد کنید حفاظت کند و دوماً به شما کمک کند که از حداکثر توانایی که در اختیار دارید بهره گیری کنید تا به هر توافقی که میرسید منافع شما را تاحد ممکن تامین کند .

۱-از خود محافظت کنید:

نگرانی از نرسیدن به توافق در یک مذاکره می تواند موجب این شود که به بسیاری از شرایط طرف مقابل تن دردهیم و توافقی را بپذیریم که می بایست آن را رد می کردیم . چهار گام برای اجتناب از چنین وضعیتی وجود دارد.

اول : هزینه و ضررهای استفاده از خط کف

دوم : بهترین راهکار توافق حاصل مداکره را برای خود طراحی کنید .

سوم : مخاطرات ناشی از عدم آگاهی بر بهترین راهکار توافق حاصل مذاکره .

چهارم : یک خط قابل انعطاف برای مذاکرات طراحی کنید .

۲- از توان های خود حداکثر بهره برداری را بکنید

۱- هر قدر را هکاری که برای توافق حاصل از مذاکرات طراحی کرد ه اید بهترباشد، قدرت وتوان شما بیشتر خواهد بود

۲- راهکارهای خود را توسعه و گسترش دهید .

۳-راهکارهایی را که طرف مقابل طراحی کرده است بررسی و ملاحظه کنید .

وقتی طرف مقابل قدرتمند تر است:

هر قدر طرف مقابل از نظر فیزیکی یا اقتصادی قوی تر باشد، صلاح شما در این است که مذاکرات را رو ی منطق وشایستگی ها بکشانید. شما می توانید منابعی را که در اختیار دارید، با بهبود بخشیدن به « بهترین شق توافق حاصل از مذاکره که برای خود طراحی کرده اید » بصورت قدرت مذاکره درآورید .

قسمت دوم:

اگر وارد بازی مذاکره نشوند و منتظر بازی از طرف شما بمانند:

۱- استفاده از روش ورزش رزمی ژاپنی جوجیتسو

اول :

به موضع آنان حمله نکنید بلکه بفهمید پشت این موضوع چه نهفته است .

دوم :

از ایده های خود دفاع نکنید بلکه از آنها بخواهید ایده های شما را مورد انتقاد قراردهند و راه حل پیشنهاد کنند .

سوم :

حمله ای را که به شما می کنند بصورت حمله بر موضوع مذاکره در آورید .

چهارم :

سوال کنید وبرای شنیدن پاسخ پرسشهای خود مکث کنید .

۲- روش تهیه متن واحد رابررسی کنید

۳-وادار کردن طرف به بازی و حرکت

قسمت سوم: اگرطرف مذاکره دست به نیرنگ و ترفندهای ناشایست بزند:

اگر طرف مقابل بخواهد شما را فریب دهد یا ذهنتان را از واقعیات منحرف کند و یا خواسته های خود را افزایش دهد، تاکتیک های دیگری به جز آنچه در مذاکره اصولی بیان کردیم لازم است. گروهی از مردم دربرابر چنین مذاکره کنندگانی دست به عمل مقابل نمی زنند و می گذارند تا طرف مقابل در شک و دودلی بماند یا خود عصبانی می شوند. گروهی دیگر نیز دست به عمل متقابل می زنند و در برابر فشارها و زیاده خواهی های آنان فشار وارد می آورند.

باید دانست که تاکتیکهای خدعه آمیز نامشروع هستند و به طور یک سویه طراحی و اجرا می شوند و روش های فوق هیچ کدام موفقیت مذاکره را تضمین نمی کنند. قواعد بازی چنین مذاکره ای از سه گام تشکیل می شود.

۱- تاکتیک را بشناسید .

۲- موضوع را به صراحت و وضوح عیان سازید .

مشروعیت و مطلوبیت تاکتیک را مورد سؤال قرار دهید و روی آن مذاکره کنید .

آنگاه باید چهار گام اصلی مذاکره اصولی را به اجرا درآورید.

۱- جدایی اشخاص از مسأله

۲- روی منافع تمرکز کنید نه روی مواضع

۳- برای تامین منافع متقابل راهکارهای متنوع بیندشید .

۴-اصرارکنید که معیارهای عینی بکاررود .

پاره ای از تاکتیکهای خدعه آمیز رایج:

تاکتیک های خدعه آمیز به سه دسته تقسیم می شوند:

۱- فریب کاری آگاهانه:

اطلاعات نادرست وساختگی افراد را از مسأله جدا کنید ومذاکرات را مستقل از اعتماد پیش ببرید.

اختیارات مبهم و مشکوک ممکن است طرف مقابل در خصوص اختیاراتش غلو کند تا تنها این شما باشید که امتیاز می دهید و امتیازاتی را که خودش داده موکول به تصویب رؤسایش کند.

مقاصد مشکوک: اگر در خصوص مقاصدشان از نحوه اجرای موافقت نامه شک دارید، آن را به صراحت با ایشان درمیان بگذارید و مسأله را مستقل از اعتماد ببینید. ضمن اینکه موافقت نامه را نیز مشروط تهیه کنید. بیان بخشی از حقیقت مساوی با فریبکاری نیست .

۲-جنگ روانی

این تاکتیک ها برای این طراحی می شوند که شما را دچار ناراحتی کنند تا به صورت ناخودآ گاه بخواهید مذاکرات را هرچه زودتر به پایان رسانید.

موقعیتهای اضطرا ب آو ر مکان جلسه و شرایط حاکم برآن می تواند شما را دچار اضطراب کند. باید در این خصوص حساس باشید وشرایط تحمیلی را که امکان بسیار زیادی دارد آگاهانه باشد، صریحاً رد کنید.

حملات شخصی ممکن است به شخصیت شما بی احترامی کنند یا به نکات شخصی شما اشاره های نامربوط داشته باشند یا به سخنان شما توجه نکنند. در این حالات نیز موضوع رابه صراحت به آنها متذکر شوید و آن را خنثی کنید.

بازی تکراری آدم خوب/آدم بد ممکن است افراد طرف مقابل دو نوع رفتار خشن و آ رام را به نمایش بگذارند تا از شما امتیاز بگیرند. در این حالت مسأله را به یک شکل با هر دونوع برخورد مطرح کنید ومنافع خود را یکسان دنبال کنید.

تهدیدها :

در برابر تهدیدها به تهدید متقابل دست نزنید.

۳- فشار روی مواضع

این نوع تاکتیک چانه زنی برای این طراحی می شود که موقعیت را به نحوی سازماندهی کند که فقط یک طرف بتواند امتیاز بگیرد.

امتناع از مذاکره :

تاکتیک آنان را بشناسید. شاید بخواهند ورود به مذاکرات را به عنوان یک امتیاز تلقی کنند و یا برای مذاکرات پیش شرط بگذارند. در این خصوص با آنان به طور مستقیم یا توسط یک شخص ثالث صحبت کنید.

درخواستهای افراطی هدف از این تاکتیک پایین آوردن انتظارات شما و در نهایت تقسیم موارد اختلاف، به نحوی که بیشترین منافع نصیب آنها شود است .

خواسته های فزاینده :

با این تاکتیک علاوه بر کاهش ارزش امتیازات طرف مقابل، از نظر روانی نیز آنان را برای پذیرش سریعتر شرایط، پیش از درخواستی جدید، آماده می کنند .

موضع غیرقابل تغییر :

ممکن است طرفین خود را به طریقی به مواضعشان متعهد کنند و شما را وادارند تا این تعهد آنان را بپذیرید. در این حالت نیز از اصول نگذرید و این تاکتیک آنان را که مانند تهدید عمل می کند یک بلوف تلقی کنید و حل مسأله تعهدشان را به عهده خودشان بگذارید.

شریک سرسخت :

ممکن است فرد مذاکره کننده خود را موافق نشان دهد اما از مخالفت شریک خود دم بزند. در این حالت تاکتیک را شناخته و به جای بحث روی آن، موافقت وی را با امری که تأیید می کند به طورکتبی بگیرید و یا بخواهید که با همان شریک سرسخت مذاکره کنید.

تأخیر حساب شده :

ممکن است بخواهند مذاکرات و رسیدن به توافق را تا زمان رسیدن به ضرب الاجل به تعویق بیاندازند. در این حالت با شناخت تاکتیک و اعلام صریح آن به طرف مقابل مذاکره، سعی کنید فرصت برای آنها کم کم تضعیف و ناپدید شود.

یا بپذیر یا رد کن : در مقابل این تاکتیک که شما را تنها در مقابل یک انتخاب قرار می دهد، به مذاکره و بیان دیدگاه های خود ادامه دهید و حرف آنان را نشنیده بگیرید .

۴- هرگز قربانی نشوید و قربانی نکنید بقول استادم پروفسور حیدری نه گوشه رینگ بروید و نه فردی را گوشه رینگ ببرید

تاکتیکهای فریب کارانه در مذاکره را میتوان در سه طبقه تقسیم نمود.

 فریب کاری آگاهانه:
شاید رایج ترین نوع تاکتیکهای مبنی بر نیرنگ و خدعه، پنهان سازی حقایق، تقلب در نشان دادن اختیارات طرفین مذاکره و وارونه نشان دادن مقاصدشان باشد.
اطلاعات نادرست و ساختگی:

قدیمی ترین شکل مذاکره بر اساس نیرنگ این است که آگاهانه اظهارات خلاف واقع بیان گردد (طرف دروغ بگوید).
راه حل:

افراد را از مسئله جدا کنید. تا زمانی که برای اعتماد به دیگران دلایل کافی ندارید از اعتماد به آنها پرهیز کنید و مذاکرات را مستقل از اعتماد دنبال کنید
 اختیارات مشکوک و مبهم:

ممکن است طرف شما خود را دارای اختیارات کامل در مورد موضع جلسه جلوه دهد در صورتیکه واقعیت چنین نباشد. در این مواقع پس از اعلام مواضع و موافقت نهایی شما، تازه اعلام میکند که باید موافقت و تایید شخص دیگری را کسب کند! به اصطلاح به خود اجازه میدهد که “یک گاز دیگر به سیب بزند!”
راه حل:

پیش از شروع مباحث جدی و تصمیم گیری با طرح این سوال که ” اختیارات شما در مورد این موضوع چقدر است؟ ” در مورد میزان اختیارات طرف تحقیق و بررسی کنید.
 مقاصد مشکوک:

گاهی اوقات طرف مذاکره شما ادعاها و اهدافی را به زبان می آورد و حتی آنها را درغالب توافق با شما مکتوب میکند، در حالیکه در عالم واقع هدفش دستیابی به اهدافی دیگر است (پی بردن به این نیرنگها تا اندازه زیادی به شناخت شما از ماهیت این نوع قراردادها و بویژه تجارب قبلی شما بستگی دارد). در هر حال اغلب اوقات با آگاهی از این خدعه میتوانید در خود موافقت نامه یا قرار داد، تدبیری برای مقابله با این تکنیک فریب کارانه بیندیشید.
 بیان بخشی از حقیقت مساوی با فریب کاری نیست:

مذاکرات مبتنی بر حسن نیت لازمه اش افشای تمام حقایق نیست. بدین ترتیب امکان دارد که با خلوص و روشنی کامل درباره اطلاعاتی که نبایستی افشا شود رفتار کنیم

 جنگ روانی:

این تاکتیکها برای این طراحی میشوند که شما را دچار ناراحتی کنند تا بصورت ناخودآگاه بخواهید مذاکرات را هر چه زودتر به پایان برسانید.


 موقعیتهای اضطراب آور:

شما باید در مورد سوالات متواضعانه و مودبانه ای که مطرح میشود مانند: “آیا مایلید مذاکرات در محل شما انجام شود یا در محل آنها یا در محل بی طرف؟” حساس باشید.
راه حل:

سریعا موقعیتهای موجود را تحلیل کنید و آگاه باشید که ممکن است تمامی این شرایط طوری طراحی شده باشد که شما را وادار سازد بخواهید به توافق رسیده و امتیاز دهید. بنابر این درنگ نکنید و مطلوب خود را به صراحت مطرح سازید.


 حملات شخصی:

ممکن است طرف مقابل شما با بیانات شفاهی یا رفتار ناشایست قصد ناراحتی شما را داشته باشد. حتی ممکن است در مورد لباس یا ظاهر شما صحبت کند. ممکن است با منتظر نگه داشتن شما برای ورود به جلسه یا قطع جریان مذاکرات برای اینکه با افراد دیگری صحبت کند، سعی به بی حرمت کردن شما داشته باشد. ممکن است طی مذاکرات شما را ناآگاه و نادان جلوه دهد و با طفره رفتن از گوش دادن به سخنان شما، وادارتان سازد که حرف خود را تکرار کنید.
راه حل:

وقتی به نیرنگ طرف پی بردید، به او بفهمانید. مطمئن باشید که از تکرار آن خودداری خواهد کرد.
بازی تکراری آدم خوب/آدم بد:

در یک مذاکره هنگامی که طرف شما بیش از یک نفر باشد ممکن است با یکدیگر مجادله لفظی را به صحنه نمایش بگذارند. به طوریکه یکی مدافع حقوق شما و دیگری مدافع حقوق طرف خود باشد. هدف این نیرنگ هدایت شما به سمت اهداف طرف مقابل، بدون مقاومت است.
راه حل:

ضمن تشکر از همراهی آدم خوب، مواضع پیشین خود را مجددا برای آنها تکرار کنید یا آمادگی خود را هر چند ظاهری برای پذیرش مواضع آدم بد اعلام نمایید.

 تاکتیکهای اصرار بر مواضع:
این تاکتیک چانه زنی برای این طراحی میشود که موقعیت را به نحوی سازماندهی کنند تا فقط یک طرف بتواند امتیازهایی کارساز بگیرد.
 امتناع از مذاکره:

اگر طرف شما از مذاکره کردن طفره میرود معمولا به دنبال گرفتن امتیاز است.
راه حل:

اولا قصد امتیاز گرفتن و پی بردن به نیرنگ آنها را به طرف خود بفهمانید، ثانیا از طریق مستقیم یا شخص ثالث سعی کنید به منظور آنان از امتناع از مذاکره پی ببرید و نهایتا راه های مختلفی را برای انجام مذاکرات پیشنهاد دهید تا به مقصد برسید.
درخواستهای افراطی:

ممکن است طرف شما با درخواستهای افراطی، سطح انتظارات شما را پایین آورد و شما را به حداقل راضی سازد.
راه حل:

مطمئن باشید کوچکترین نرمش موجب استمرار در خواستهای آنان میگردد و لذا با حفظ مواضع، طرف جدی مذاکرات خود را شناسایی خواهید کرد.
خواسته های فزاینده:

ممکن است طرف شما با کسب هر امتیاز توقع بیشتری را طلب نماید و با طرح محدد توافقات قبلی سعی کند با بازی روانی سرعت امتیاز دهی شما را افزایش دهد.
راه حل: وقتی به این نیرنگ پی بردید به اطلاع طرف مقابلتان برسانید و پیشنهاد یک وقفه کوچک در مذاکراتتان را مطرح سازید. پس از طی این مدت از وی بپرسید آیا مایل به ادامه مذاکرات بر اساس توافقتا قبلی میباشد یا خیر؟
 شریک سر سخت:

طرف شما ممکن است ظاهرا با مواضع شما موافق باشد ولی تصمیم گیری نهایی را به شریکی فرضی یا کسی که در جلسه حضور ندارد واگذار نماید تا بدین ترتیب فرصت تجدید نظر را داشته باشد.
راه حل: اصرار نمایید که موافقت وی را روی اصلی که آن را قبول دارد بصورت کتبی ثبت نموده و حتی الامکان با شریک سر سخت وی مذاکرات را ادامه دهید.
 تاخیر حساب شده:

ممکن است طرف شما تصمیم گیری نهایی را تا زمان مناسبی که فرصت کافی داشته باشد یا اتفاق خاصی روی دهد به تعویق بیاندازد.
راه حل:

سعی کنید زمان تاخیر را به حداقل رسانده، نیرنگ آنها را به نحو مناسب به اطلاعشان برسانید و به دنبال شرایط عینی باشید که بتوانید برای انتخاب ضرب الاجل استفاده کنید.

یادتان باشد هیچ چیز هیچکس و هیچ رفتار و گفتار و حتی پنداری آنگونه که به نظر می رسد نیست . برگرفته از کتاب زبان بدن ایرانی

 
 مازیار میر مشاور و تحلیل گر

اصول وفنون مذاکره حرفه ای و چالشهای جدید

درسهایی از دکتر ظریف برای یک مذاکره حرفه ایی

تکنیکهای حرفه ای مذاکره

هفت تکنیک طلایی برای یک مذاکره حرفه ای

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.

منبع : آب صابون تراشکاری

آب صابون تراشکاری

کاربردهای آب صابون تراشکاری

جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.

به طور کل در تمامی عملیات ماشین کاری از قبیل: تراشکاری ، فرزکاری ، سوراخ کاری ، برش کاری ، سنگ زنی و پروفیل سازی ، حرارت ناشی از اصطحکاک ابزار با قطعه کار موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده که با استفاده از سیالات خنک کننده و صابونی تا حد زیادی قابل جلوگیری میباشد.
همچنین و جود افرودنی هایی نظیر آنتی فوم در روغن آب صابون ، باعث جلوگیری از تشکیل کف در هنگام گردش سیال در ماشین گردیده و با استفاده از مواد آنتی باکتریال به مقدار قابل توجهی ، رشد میکروب ها در داخل مخزن دستگاه قابل کنترل خواهد بود.
به طور کلی آنتی باکتریال ماده ای است قلیایی که باعث ازبین بردن باکتری های موجود در آب صابون تراشکاری می شود و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد و طول عمر آب صابون تراشکاری یا روغن آب صابون را افزایش می دهد.
عموما آب صابون تراشکاری یا روغن Z1 پس از مدتی استفاده دچاره پدیده ریزش PH گردیده و رشد باکتری در داخل مخزن امولوسیون شروع خواهد شد که در این زمان با اضافه کردن مقدار مناسبی از محلول آنتی باکتریال و بالانس مجدد PH ، روند رشد باکتری و فساد محصول به تاخیر افتاده و امولوسیون یا همان روغن حل شونده عمر طولانی تری خواهد داشت.

مزایای آب صابون تراشکاری

قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ممانعت از خوردگی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت ضد کف
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد زنگ زدگی
ضد خوردگی
امولسیونی پایدار
خاصیت خنک کنندگی بالا

شرکت صنایع شیمیایی دلفین مفتخر است بخشی از دستاورد های خود در زمینه تولید محصولاتش اعم از روغن آب صابون ، آب صابون تراشکاری ، روغن حل شونده ، روغن Z1 و کولانت تراش و انواع روان کارهای صنعتی و ... را در قالب مقالات علمی با شما به اشتراک بگذارد. سعی می شود در آینده مقالات علمی و پرباری را قرار دهیم و این قسمت را همیشه به روز نگه داریم.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : پنج شنبه 11 مهر 1398
.
تبلیغات

آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی